lördag, maj 20, 2006

En kort lång kväll

Igår skulle jag bara ner och käka med en polare på stan, lite mat kanske en bio och sen hem. Min karaktär är lika låg som den alltid har varit. Det slutade klockan 04:00 imorse på en kareokebar... Jag och Emil sjöng My way som gudar! Ändå lyckades jag trassla mig upp klockan 09:00 för att gå ner att träna för att hinna med ett hemligt projekt som tagit hela dagen. Helt slut och har precis beställt hem mat, softa hemma med bra film i soffan. Jag fattar inte varför det inte kommit mer och framför allt billigare home delivery i Sverige änn vad som finns idag. Det är ju det bästa som finns!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Till dig så här lite dagen efter:

http://www.youtube.com/watch?v=E63mLYkexGY

(matsstrandberg.blogg.se)

Martin von Krogh sa...

Tack!!! Den var ju faktiskt väldigt rolig. Vi sjöng lite mera klassiker igår, ingen Carola.