onsdag, januari 20, 2010

Ok, nu kör vi

Så var det dags att börja jobba lite, min smekmånad (dagar) börjar ta slut och på lördag drar första jobbet igång. Eller egentligen nästa vecka, men på lördag landar en reporter från Sverige som jag ska jobba med. Mest i Delhi men lite runt i Indien också, sen slänger jag också in en ansökan om inbäddning nu till jänkarna i Afghanistan, så jag får se om det blir det i februari. Annars fick jag ett väldigt roligt mail häromdagen, jag har testplåtat under hösten till en fotobok som jag har velat göra under en tid. Och för några månader sen hade jag första mötet med ett av dom större bokförlagen vilket var positivt och nu har dom beslutat att gå vidare till nästa steg och betala för en riktig plåtning, blir det bra så hoppas jag att det blir bok i handen 2011!!!

4 kommentarer:

Kristin sa...

Grattis! Fan vad roligt!

Ida Thunberg sa...

Du är så himla bra!
Jag står först i kön när boken släpps.

Kram!

Lousie sa...

Hej Martin,
Jag arbetar på uppdrag från Världsnaturfonden med klimatmanifestationen Earth Hour 2010. Vi håller just nu på att ordna för fullt med årets nedsläckning och jag skulle gärna vilja ha kontkat med dig!:)

Med Vänlig Hälsning
Louise Ottosson
louise@sensemakers.se

Martin von Krogh sa...

Kristin: Tackar och bockar ja det var ju sjukt kul att vara med på den listan i år.

Ida: Som min blogg mentor ska du få en special edition! Hoppas allt är bra med dig och familjen.
Kram

Louise: jag mailade dig.