tisdag, september 23, 2008

Tjhooo

Vilken dag, har länge letat efter gamla ramar att ha till utställningar etc. Och nu om en månad ska jag ha en liten utställning på det här galleriet. Så med lampa har jag sprungit runt på olika loppisar och lumpaffärer och letat efter fina gamla ramar. Det visade sig vara svårare än vad jag trodde och dyrare, har inte hittat nått intressant alls. Men för nån vecka sen hittade jag en annons med 300-400 gamla tavelramar nere i Motala. Så idag tog jag bilen och åkte ner och kollade in om det var ett fynd eller inte och tillbaka med mig hem hade jag ca 100 av dom resten kommer nästa vecka!!!!! Ska behålla hälften och kränga av resten så om det är någon som vill köpa fina gamla tavelramar så maila mig. Nu är min lya igen belägrad av damm och skitiga saker....

2 kommentarer:

donka sa...

haha, kommer dom i guldram?

Anonym sa...

hej!
Jag kommer inte in på gallerisidan, är det bara fel hos oss?
Ramarna är verkligen jättefina!!!
Kram mamma/Lena