fredag, september 19, 2008

Samlar inspiration....

Jag vet att jag borde börja jobba och det gör jag väl på ett sätt. För tiden håller på att springa iväg igen... Om några dagar är det oktober och en månad senare ska jag befinna mig i Afghanistan och därefter Indien igen. Så vad gör jag då med min dyrbara tid? Jo, min flickvän tycker jag är en smula töntig och lam, när hon ringde på dörren igår och såg att jag satt och försökte lära mig trolla. Barnsligt men sjukt kul, jag är totalt värdelös och har varit det hela livet för jag orkar inte träna tillräckligt länge för att tricken ska bli bra. Men det är iaf vad jag gör i väntan på att min kreativitet ska dyka upp. Jag har visserligen gjort all pappersarbete som legat och väntat på mig dom senaste månaden så lite legitim lekstuga måste jag ju få ha...

1 kommentar:

Jimmy Wixtröm sa...

Fan köket ser ju ut som sista jag var där 2006...
Allt bra med dig?