onsdag, oktober 31, 2007

Framme

Jag kan tyvärr inte rekommendera att flyga med Finnair. På flyget mellan Helsingfors och Delhi satt jag omringad av små ligister i 1-7 års åldern. Jag frågade direkt om det fanns någon annan plats för jag behövde jobba. En timme innan planet skulle landa kommer flygvärdinnan jag frågat och säger att tyvärr så är planet fullt! Under tiden har ligisterna kastat saker på mig, skrämt mig, slagit igen datorn när jag satt och jobbade. Vet inte om det var myror i kroppen eller lite uppmärksamhet som spökade men jag bet mig i läppen och sa att det gjorde inget.... Nu är jag iaf framme i Delhi och blev upplockad av fotografen som jag ska bo hos första månaden. Det är ca 23°+ och klockan är 02:44 (flummitt att bo i en halv tids zon, hade ingen aning om att det fanns). I morgon har jag en hel lista med saker att göra, men nu ska jag sova.

1 kommentar:

sugplopp sa...

Barn kan göra sig ganska svåra att tycka om.

Lägg upp lite mer bilder. Inspirerande.

Sköt om dig.