söndag, december 24, 2006

GOD JUL!!!!

Så var granen klädd och skinkan äten och julsnapsen besjungen. Det enda som vi nu väntar på är att tomten ska klappa på dörren... Att tillägga under middagen så diskuterade vi vem som vi ville ha som ny statschef, pappa som jag av skam benämner som anonym tyckte att Babben Larsson skulle passa bra, Min syster Maria tyckte Mark Levengod och jag sa Mamma eftersom vi skulle nog kunna roffa åt oss ett fett apanage... Mamma kom inte på någon som hon tycket var värd att nämna, dock ville hon inte se jan Skytte på den posten! Obs våran gran är i verkligheten mycket finare och tätare än vad bilden visar....

3 kommentarer:

Ida Thunberg sa...

God Jul Martin!
Kram.

S sa...

Jag tycker att granen har karaktär. Stilfullt.

Anonym sa...

ja funderar på om det är mer julpynt än gran hahaha... :) det som fångar min blick som mest är det stora paketet till vänster... va fanns i den ? :) haha *nyfiken*