söndag, juni 29, 2008

Ett and hål

Ja just nu är jag slarvig med att blogga men det finns liksom inte ork just nu. Så därför blir det lite mer sporadiskt nu under sommaren, i fredags fyllde jag iaf år, och med feber och stress mage hade jag iaf ett litet kalas. Det var nån som undrade varför jag ställde till med kalas om jag ändå ar så stressad men det är just sådana kvällar som jag lever för. Hur underbart är det inte när man kan samla ihop sina vänner så dom får träffa varandra och bara ha en skön kväll med grill, öl och skön musik. Sån fin födelsedag blev det! Vi festade på till klockan fem på morgonen och jag är fortfarande bakis. Idag började en serie gå i SVD som jag hållit på med i några veckor nu, mycket bilder och intressant text kolla in. Annars var förra veckan roligaste jobb ett dyk jobb ute på Tyresö. kallt som fan men det blev iaf en etta, inte just denna bild dock. Nu ska jag ut och promenera på söder och lapa lite sol.

Inga kommentarer: