onsdag, november 29, 2006

Det måste vara mörkret?

Jag har lite väl lätt för att bli beroende av olika tv serier och nu har jag fastnat helt för City akuten. 16:30 sitter jag naglad framför tv burken och följer dramat i Chicago. Igår insåg jag dock att råget var måttat, när jag kommer på mig själv med att gråta när an av läkaran dog av cancer. Men jag kunde inte hjälpa det! Senast jag var fast i en sån här såpa var under mellanstadiet. Efter skolan skyndade jag mig hem för att lägga en Gorbys i micron och slänga mig framför Love boat. Jag vet jag väljer mina tv program väl... Har iaf jobbat på flitigt hela dagen och klämde in ett möte med min polare Erik som pluggar på JMK. Jälkligt skön kille som kommer gå hur långt som helst. Just nu planerar vi ett jobb i Kiruna om hur det är att leva med mörkret. Ska bli spännade och se om vi funkar att jobba ihop också. En annan rolig sak som damp ner bland mailen var ett brev från Cap&Design. Dom listar i nästa nummer några av dom mest spännande fotografer i Sverige just nu och jag var tydligen en av dom...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, Kiruna är ju my hometown. Eller ja, det var det fram tills jag var 19. Då gick mörkret bra... nu klarar jag inte mörkret i Sthlm... Kanske har det just med mörker att göra. Hemma finns snön och då blir allt ljusare. Här är det mörkt på riktigt...

Sedan ska jag säga att jag satt och grinade framför OC här om dagen. Då hade jag sett 15 The O.C. avsnitt på 3 dagar. Där går gränsen! :)

Anonym sa...

Martin!!

Du är jävligt spännande...